دانلود برنامه vmware-vsphere-6-0 - وان سرور آکـادمی
دانلود برنامه vmware-vsphere-6-0
دانلود برنامه vmware-vsphere-6-0

دانلود برنامه vmware-vsphere-6-0

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه

دانلود برنامه vmware-vsphere-6-0 ( مدیریت سرورهای مجازی )

VMware 6

نرم افزار vSphere که محصول شرکت VMware است برای کارهای بسیار عظیم و سطح بالا که راه اندازی یک سیستم ابری وکلود می باشد مورد استفاده قرار می گیرد. اما استفاده آن در مقیاس کوچکتر برای راه اندازی سیستمهای مجازی می باشد. یک فایده داشتن ماشین و در واقع کامپیوتر مجازی این است که شما برای اجرای نرم افزارهای مختلفی که هر کدام نیاز به یک سیستم عامل مجزا دارد مجبور نباشید یک سخت افزار مجزا اختصاص دهید و از این رو هزینه ها را کاهش می دهد. مدیریت کامل بر روی منابع و بهینه سازی سخت افزار هم یکی از عوامل موثر این برنامه میباشد

با نصب vSphere بر روی یک کامپیوتر سرور می توان منابع آن را به تناسب نیاز برای سیستمهای مجازی مختلف مدیریت کرد. یک مثال ساده آن به این صورت است که شما نیاز به یک سیستم با رم بالا و CPUی پایین دارد و در کنار آن نیاز به یک سیستم با رم پایین و CPU و هارد بالا دارید. این دو سیستم می توانند همپوشانی خوبی با هم داشته و در یک سخت افزار قدرتمند به صورت بهینه پیاده سازی شوند.

برای دسترسی به کنسول سرورهای مجازی وان سرور هم نیاز به این نرم افزار است. این امکانات برای کاربران فراهم شده تا دسترسی و مدیریت کاملی به سرورهای خود داشته باشند.

برای دانلود نسخه 6 نرم افزار vmware vsphere از لینک زیر دانلود کنید:

دانلود برنامهvmware-vsphere 6 برای ویندوز

دانلود برنامه vSphere Mobile مخصوص اندروید از گوگل پلی

دانلود برنامه vSphere Mobile مخصوص ios از اپ استور

دانلود برنامه vSphere Mobile مخصوص ios از سیب اپ

برای درخواست فعال سازی کنسول مدیریتی به اینجا رجوع کنید

Rate this post