تاثیر سئو بر رشد کسب و کارهای اینترنتی - وان سرور آکـادمی
تاثیر سئو بر رشد کسب و کارهای اینترنتی
تاثیر سئو بر رشد کسب و کارهای اینترنتی

تاثیر سئو بر رشد کسب و کارهای اینترنتی

زمان تقریبی مطالعه: < 1 دقیقه

تاثیر سئو بر رشد کسب و کارهای اینترنتی

در دنیای امروز با افزایش کسب و کارهای اینترنتی و تمایل افراد برای انجام خرید های آنلاین و استفاده زیاد افراد از گوگل برای پیدا کردن نیازهای خود در اینترنت، قرار گرفتن در صفحات اولیه گوگل امری بسیار حیاتی و مهم برای افزایش موفقیت است. کافی است بدانید که بیش از ۸۵% کاربران از طریق موتورهای جستجو به وب­سایت­ ها می آیند و ۵۰% از آنها همواره محصولات و خدمات مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی و آنلاین خریداری می کنند.

چگونه میتوانیم در صفحات اول گوگل باشیم؟

همانطور که اشاره شد، برای اینکه بتوانیم از رقبا سبقت بگیریم و مشتری را جذب کنیم باید در صفحات اولیه گوگل باشیم و قرار گرفتن در صفحات اولیه مستلزم استفاده از قواعد و تکنیک های خاص می باشد.

یکی از روش های قرار گیری در صفحات اولیه گوگل استفاده از تبلیغات گوگل می باشد که هزینه بر و کوتاه مدت است.

در حال حاضر بهترین روش های بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو که هزینه کمتر و ماندگاری بیشتری دارد، استفاده از تکنیک های سئو (SEO) است. شما با استفاده از تکنیک های سئو میتوانید سایت خود را در کلمات کلیدی مورد نظر به صفحات اول منتقل کنید و این کار تاثیر مستقیمی بر افزایش ورودی سایت شما خواهد داشت که این امر در نهایت باعث افزایش فروش سایت شما خواهد شد.

درصورتی که نیازمند بهبود رتبه سایت خود در گوگل و همچنین بهینه سازی صفحات وب سایت خود براساس کلمات کلیدی مورد نظر هستید، میتوانید از آموزش های جامع و کامل آکادمی پلت استفاده نماید.

Rate this post