محدودیت های اینستاگرام - وان سرور آکـادمی
محدودیت های اینستاگرام
محدودیت های اینستاگرام

محدودیت های اینستاگرام

زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه

محدودیت های اینستاگرام

بخش مهمی از تجارت الکترونیک استفاده درست و بهینه از شبکه های اجتماعی است. برای استفاده درست باید قوانینی که هر کدام از این شبکه های اجتماعی دارند بدانیم. مثلا محدودیت های اینستاگرام در فعالیت در این شبکه کدام موارد هستند؟

برای این که توضیح جامع و کاملی خدمت شما ارائه کنیم، کلیه فعالیت ها و محدودیت های اینستاگرام  را دسته بندی کرده ایم که با یکدیگر محدودیت های هر کدام را مرور خواهیم کرد:

تعداد افرادی که فالو می کنید:

اینستاگرام در اقدامی در جهت کاهش اسپم ها و پروفایل های فیک تعداد افرادی را که می توانید فالو کنید، محدود کرده است. این تعداد 7500 نفر است. اینستاگرام هم چنین تعداد افرادی را که در یک بازه زمانی مشخص می توانید فالو کنید، محدود کرده است. به صورت تجربی این رقم تعداد 160 نفر در ساعت است. البته خود اینستاگرام به صورت رسمی هیچ عدد دقیقی را اعلام نکرده است. اگر در یک بازه زمانی کوتاه تعداد افراد زیادی را فالو کنید پیام بلاک بودن به صورت موقت یا غیر فعال بودن گزینه فالو به صورت موقت را دریافت خواهید کرد. خواهش میکنیم توجه کنید که با درج پیام انگلیسی ذیل پست شما این محدودیت رفع نخواهد شد!

برای دستیابی به نتایج سریعتر و هدفمند در اینستاگرام از ربات اینستاگرام استفاده کنید

لایک ها:

روی تعداد لایک هایی که در یک ساعت انجام می دهید محدودیت وجود دارد. این رقم تعداد 300 عدد در یک ساعت است. توصیه می شود تعداد لایک ها را زیر این عدد نگهه دارید تا  بلاک نشوید.

هشتگ ها:

شما برای هر پست بیشتر از 30 مورد هشتگ نمی توانید مورد استفاده قرار بدهید. این به علت حفظ موضوعیتی است که درباره آن پست ارسال می کنید.

تعداد کاراکتر ها در پست های ارسالی و موارد دیگر:

روی این موضوع نیز محدودیت وجود دارد. به طور مثال در بخش ورود اطلاعات بایو بیشتر از 150 کاراکتر نمی توانید مورد استفاده قرار دهید. در مورد کپشن هایی که برای تصاویر نیز ارسال می کنید، محدودیت وجود دارد. شما نمیتوانید بیش از 2200 کاراکتر برای هر کپشن به کار ببرید.

تعداد پست ها:

روی این مورد محدودیتی وجود ندارد. شما می توانید هر تعداد پست در روز یا به طور کل در اینستاگرام بگذارید. در مورد حذف هم محدودیتی وجود ندارد. اما در صورتی که تعداد زیادی تصویر را به یک مرتبه پاک کنید، ممکن است پیامی به این مضمون دریافت کنید: “Rate Limit Exceeded Instagram Error” که کافی است دقایقی صبر کنید و سپس دوباره امتحان کنید.

آنفالو افراد:

این مورد هم محدودیتی مشابه با فالو دارد. شما نمی توانید افراد زیادی را به یک باره آنفالو کنید.

اولین نفری باشید که از آموزشها و تخفیفهای ویژه با خبر میشوید 😉
با عضویت در خبرنامه از 80 درصد تخفیف بهره مند شوید

Rate this post