سرور مجازی با پورت 10 گیگ

سرور مجازی با پورت 10 گیگ

سرورهای مجازی با پورت 10 گیگ (اشتراکی) با قرار گیری در دیتاسنتر قدرتمند هتزنر به شما این امکان را می دهد که در کنار پرداخت هزینه پایین، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار شوید.

خرید سرور مجازی با پورت 10 گیگ

در حال حاضر این سرورها از سه لوکیشن آلمان، فنلاند و آمریکا ارائه می شوند و هر سه لوکیشن از کیفیت بالایی برخوردار هستن. پینگ سرورهای مجازی با پورت 10 گیگ از لوکیشن های آلمان و فنلاند از آمریکا پایین تر بوده و درصورت نیاز به پینگ پایین تر بهتر است از این دو لوکیشن استفاده کنید.سرورهای مجازی با پورت 10 گیگ به دلیل کیفیت بالایی که دارند، مناسب برای انواع کاربری ها (هاستینگ های کوچک، وب سرور، سرور مجازی ترید، سرور پایتون، ربات تلگرام، سرور NodeJs ، ویندوز سرور، سرور دانلود، سرور داکر، سرور گیت و ...) هستند. توجه داشته باشید که این سرورها به دلیل حساسیت بالای دیتاسنتر هتزنر مناسب برای فعالیت هایی نظیر کرک، اتک، اسپم، پورت اسکن و کپی رایت نمی باشند. (درصورت نیاز به سرور مجازی وارز میتوانید از پلن های سرور مجازی هلند استفاده کنید.)

 

پلن های سرور مجازی پورت 10

 

امکانات و ویژگی های سرور مجازی پورت 10 گیگ

سخت افزار

پردازنده های Intel® Xeon® Gold یا AMD EPYC™ 7002 series همراه با SSD های پر سرعت NVMe در RAID10 به این معنی است که شما با خرید سرور پورت 10 از سخت افزاری با کارایی بالا سود خواهید برد. و شما از اتصال شبکه 10 گیگابیت سرور های ما بهره مند خواهید شد.

IP

این سرور ها دارای یک IPv4 و IPv6 رایگان می باشند. در صورت نیاز به IPv4 بیشتر، هزینه هر آی پی اضافه 3 یورو می باشد.

پورت و ترافیک

ترافیک پلن های سرور مجازی 10 گیگ ماهانه 20 ترابایت است، که شما پهنای باند زیادی برای پروژه های خود خواهید داشت. در صورت نیاز به ترافیک بیشتر، هزینه ترافیک اضافه به ازای هر 1 ترابایت 1 یورو ماهانه می باشد.

هارد

هارد استفاده شده در این سرورها از نوع SSD Nvme M2 است که بسیار پر قدرت و پر سرعت است. شما می توانید حجم هارد پلن ها را تا 10 ترابایت افزایش دهید. هزینه هر 100 گیگابایت هارد اضافه ماهانه 4.40 یورو می باشد.

سیستم عامل ها و برنامه ها

در پلن های سرور مجازی پورت 10 سیستم عامل های لینوکسی و ویندوزی و همچنین برنامه هایی نظیر Docker، WordPress، Nextcloud و موارد دیگر به صورت رایگان نصب خواهد شد و شما در پنل کاربری خود امکان نصب اتوماتیک این موارد را دارید.

Anti DDOS

وان سرور از سرورهای شما با استفاده از جدیدترین تجهیزات سخت افزاری و فناوری های پیچیده امنیتی محافظت می کند و برای شما محافظت درجه یک در برابر حملات DDoS در مقیاس بزرگ را به صورت رایگان فراهم می کند.