سرور مجازی بلغارستان

سرور مجازی بلغارستان

خرید سرور مجازی بلغارستان: ارائه سرور مجازی لینوکسی از کشور بلغارستان، مناسب برای عبور از تحریم ها، تریدر ها، دولوپرهای گوگل، سایتهای بانکی و .. با کانفیگهای متنوع.


ویژگی های سرور مجازی بلغارستان:


سرور های مجازی بلغارستان مجهز به هارد SSD هستند، که باعث افزایش کیفیت، سرعت و کارایی سرور های مجازی می شود . سرورهای مجازی بلغارستان دارای پلن های متنوعی هستند که شما میتوانید براساس نیاز خود آن را انتخاب کنید. سرورهای بلغارستان ما ایده آل برای میزبانی از سرورهای وب، پایگاه های داده و استفاده به عنوان سرور مجازی بایننس و ترید هستند که میتوانید از آن به عنوان آی پی ثابت برای بایننس و دیگر صرافی ها استفاده کنید. همه سرورها به پورت 1Gbps متصل هستند.

هنگام خرید سرور مجازی بلغارستان امکان نصب برخی از توابع پر طرفدار لینوکس قابل نصب میباشد که در حین سفارش امکان انتخاب سیستم عامل مورد نظر میسر است.

پلن های سرور مجازی بلغارستان

مشخصات A1 A2 A3 A4
CPU/پردازنده 1vCore 1vCore 2vCore 2vCore
RAM/حافظه 768M 1024M 2048M 4096M
HDD/هارد دیسک 20G 30G 40G 20G
نوع هارد دیسک SSD SSD SSD SSD
نوع مجازی ساز KVM KVM KVM KVM
Port/پورت 1Gbps 1Gbps 1Gbps 1Gbps
BW/ترافیک 750GB/M 1.5TB/M 2TB/M 2.5TB/M
DC/دیتاسنتر قابل سفارش از 43 کشور قابل سفارش از 43 کشور قابل سفارش از 43 کشور قابل سفارش از 43 کشور
OS/سیستم عامل Linux Linux Linux Linux
زمان تحویل 1-24 hours 1-24 hours 1-24 hours 1-24 hours
آپ تایم %99.99 %99.99 %99.99 %99.99
پشتیبانی
ماهیانه/تومان 402,000 625,110 940,680 1,149,720
  سفارش سفارش سفارش سفارش

پلــن مورد نظرتـــان را نیــافتید؟!

همین حالا پلن انتخابی یا کانفیگ اختصاصیتان را درخواست کنید

پشتیبانی 24/7

وان سرور با تیمی قدرتمند پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته را برای کاربران گرامی وان سرور تدارک دیده تا در هر زمان افتخار خدمت رسانی داشته باشد. پشتیبانی از طریق تیکت و تماس.

آپتایم 99.99%

سرورهای وان سرور از معتبرترین دیتاسنترهای جهان که دارای تضمین آپ تایم 99.99% میباشند، تیم وان سرور به صورت 24 ساعته در حال مانیتورینگ سرورها هستند تا در صورت وجود هرگونه اختلال و مشکل سریعا پیگیر حل مشکل باشند.

مجازی ساز KVM

میزبانی سرورهای مجازی در کنترل پنل Virtualizor امکان دسترسی مدیریتی بهتر با قابلیت نصب و مدیریت سیستم عامل را به شما میدهد که مناسب افرادی با کاربردهای آموزشی میباشد.

هارد NVMe

پرسرعت ترین هارد تا لحظه حال از نوع ssd Nvme میباشد که با اختلاف زیادی از رقبای نوع دیگر هاردها انتقال دیتا دارد، انتقال دیتا با سرعت تقریبا 8GB/s تجربه کاربری بهتری را در مجازی ها به نمایش میگذارد.

سیستم عامل لینوکس

این نوع سرورها به دلیل دیتاسنتری بودن، فقط به نصب سیستم عامل های لینوکس محدود هستند. امکان نصب اکثریت توابع پر مخاطب لینوکس در این سرور محیاست.

ارائه IPv4

هر سرور مجازی دارای یک آی پی اختصاصی از نوع IPv4 از همین کشور میباشد که تا زمان لغو سفارش در اختیار شماست.

برخی از سیستم عامل های قابل پشتیبانی

سوالات متداول

برخی از سوالاتی که ممکن است در ابتدا داشته باشید

بله؛ این سرورها کنترل پنل مدیریتی دارن که میتوانید برخی از توابع لینوکس را بدون نیاز به درخواست پشتیبانی نصب کنید.

منابع سخت افزاری گفته شده در هر پلن کاملا اختصاصی در اختیار کاربران قرار میگیرد.

بله، فقط امکان ارتقای پلن در صورت موجود بودن در هر بازه زمانی ممکن است و محاسبه هزینه ارتقا بر اساس زمان مانده و تفاوت قیمت دو پلن میباشد . در این خصوص میتوانید از طریق تیکت درخواست ارتقاتون رو به پشتیبانی ارسال کنید.

به دلیل دیتاسنتری بودن سرورها قابلیت ارتقای ترافیک نیست، تنها راه افزایش ترافیک ارتقای سرویس به پلن بالاتر میباشد. توجه داشته باشید که ترافیک سرور ها در بازه زمانی 30 روزه به صورت خودکار 0 میشود.

به دلیل دیتاسنتری بودن سرورها امکان ارتقای بخشی منابع ممکن نیست! در صورت ارتقا میتوانید پلن سرورتون رو به پلن بالاتر ارتقا بدهید. امکان تغییر آی پی هم میسر نیست.

اگر جواب سوالتان را نیافتید، میتوانید از لینک زیر در بخش تماس با ما از طریق پلهای ارتباطی با ما در ارتباط باشید.

صفحه تماس بـــا مـــا

نظرات مشتریان

جزیره آموزشی

برخی از پستهای آموزشی پیشنهادی
کرک صفحه ی ورود با Web-Brutator

کرک صفحه ی ورود با Web-Brutator

در این آموزش ما به بررسی یکی از ابزار های فوق العاده جالب بروت فورس صفحات لاگین یا همان ورود میپردازیم، که نام آن Web-Brutator است. ابزار Web-brutator به طور خودکار و اتوماتیک می تواند فرم های استاندارد احراز هویت و فرم های لاگین به وب را شناسایی کرده و bruteforce را به طور خودکار انجام دهد. این ویژگی از طریق فرم استاندارد ماژول در دسترس است ، و همچنین مبتنی بر چندین روش اکتشافی است.خب نگاهی بیندازیم.نصب موارد مورد نیازاول از همه ما باید، قبل از اقدام به نصب این ابزار، برخی از وابستگی ها را در سیستم kali linux خود نصب کنیم.apt install pythonapt install python3apt install python-pipapt install python3-pipنصب ابزاراکنون دستور git clone را اجرا می کنیم تا این ابزار را از gihtub بارگیری کنیم و سپس به داخل پوشه می رویم.git clone https://github.com/koutto/web-brutator.gitcd web-brutator/همانطور که می دانیم هر ابزار به ابزار دیگری نیز نیاز دارد و به آن وابستگی دارد، بنابراین دستور زیر را برای نصب این ابزارها اجرا خواهیم کرد.python3 -m pip install -r requirements.txtو تمام! همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ابزار ما با موفقیت راه اندازی شده است. با افزودن دستور "-h" می توانید تمام جزئیات مربوط به آن را بدست آورید.python3 web-brutator.py -hاکنون می توانید لیست کلمات خود را و مورد مورد نیاز دیگر مربوط به کاربر را قرار دهید. پس از تنظیم تمام جزئیات مورد نیاز در دستور، آن را اجرا کنید.–target : < از گزینه standardform برای شناسایی cms به خودی خود استفاده کنید >–url : < محل دقیق صفحه ی لاگین در وبسایت هدف >-U : < مسیر لیست کلمات نام کاربری >-P : < مسیر لیست کلمات عبور >-u : < نام کاربری >-p : < پسورد >python3 web-brutator.py --target standardform --url https://secnhack.in/wp-login.php -U user.txt -P pass.txt -s -t 40 -vو حالا ! همانطور که می بینید رمز عبور وب سایت موردنظر همراه با شناسایی خودکار CMS به راحتی انجام شده است.مشخص کردن نام کاربریبنابراین ، اگر قبلاً نام کاربری یا آدرس ایمیل مورد نظر را می دانید ، می توانید آن را با استفاده از گزینه "-u" وارد کنید.python3 web-brutator.py --target standardform --url https://secnhack.in/wp-login.php -u sg5479845@gmail.com -P pass.txt -s -t 40 -vعالی! نتایج دوباره بسیار چشمگیر است و می بینید که ما دوباره رمز ورود به وب سایت هدف را بدست آورده ایم.به همین ترتیب ، ویژگی های زیادی در داخل این ابزار وجود دارد که می توانید یکی یکی از آنها استفاده کنید و با به دست آوردن جزئیات ورود به سیستم ، از آنها استفاده کنید.جمع بندیخب، ما این در این آموزش به یکی از مباحث امنیت و تست نفوذ پرداختیم، یعنی کرک صفحه ی ورود با Web-Brutator.امیدواریم از این آموزش بهره کافی را برده باشید.

سه‌شنبه, 28 بهمن 1399

ادامه مطلب
ترید (Trade) چیست؟

ترید (Trade) چیست؟

ترید (Trade) چیست؟این واژه به گوش افرادی که در حوزه‌های مالی فعالیت می‌کنند یا به آن علاقه‌مند هستند آشناست . در زمینه ارزهای دیجیتال و فارکس، ترید یا مبادله و تریدر کلمات پرکاربردی هستند که بسیار استفاده می‌شود و علاقمندان مختص به خود را دارد. در این مقاله سعی شده است تا در رابطه با واژه‌ی ترید توضیحات جامعی داده شود.ترید (Trade) یک واژه انگلیسی است که معنی لغوی آن تجارت یا داد و ستد می‌باشد. اما این واژه در بازار ارزهای دیجیتال و فارکس به چه معنی است؟ همانطور که می‌دانید هر ارزی را می‌توان خرید و فروش کرد (مانند بیت کوین، اتریوم، ریپل و…) و یا به ارزهای دیگر تبدیل کرد که تراکنش های مربوط به آنها در بلاک چین ثبت می‌شود و بصورت شفاف قابل مشاهده است. افرادی که ترید می‌کنند به دنبال کسب سود از این خرید و فروش ها یا مبادله ها می‌باشند. البته دو نوع رویکرد به ترید یا مبادله ارزهای دیجیتال وجود دارد که یکی در قالب سرمایه گذاری بلند مدت و دیگری در قالب کوتاه مدت و خرید و فروش های لحظه‌ای است.برای استفاده ایمن از صرافی ها نیازمند سرورمجازی با آی پی اختصاصی هستید.برای خرید سرور مجازی مخصوص ترید کلیک کنید.تریدر (Trader) کیست؟به فردی که در بازار ارزهای دیجیتال و بورس و فارکس به خرید و فروش می‌پردازند تریدر می‌گویند.کجا ترید کنم؟راه های زیادی برای انجام فعالیت های ترید وجود دارد که از جمله رایج ترین آنها ترید از طریق اکسچنج‌ها یا صرافی های ارزهای دیجیتال است، محیطی است که در آن فروشندگان و خریداران مختلف برای سهام و ارزهای دیجیتالی مختلف وجود دارند و در آن جا با واسطه گری اکسچنج‌ها به خرید و فروش ارزهای دیجیتال خود می‌پردازند.از دیگر راه‌های انجام ترید، می‌توان ترید با اشخاص حقیقی و حقوقی را نام برد به این صورت که افراد با برقراری ارتباط مستقیم با یکدیگر، بدون واسطه ارزهای دیجیتالی خود را مبادله می‌کنند.برای ترید کردن چه چیزهایی لازم است؟برای ترید کردن بعد از کسب اطلاعات و تجارب کافی نیاز به یک صرافی معتبر برای انجام مبادلات خود دارید. یکی از معتبر ترین صرافی ها در حوزه ارزهای رمزنگاری شده صرافی باینانس است.متاسفانه در ایران به دلیل تحریمات گسترده ای که وجود دارد اکثر صرافی ها کاربران ایرانی را تحریم کرده اند و برای استفاده از آن ها نیاز به این است که شما به عنوان یک کاربر خارجی شناسایی شوید.روش های زیادی برای تغییر ای پی سیستم برای استفاده از صرافی ها وجود دارد. بهترین و ایمن ترین روش برای اینکار استفاده از سرور مجازی با ای پی اختصاصی برای این کار است.وان سرور با ارائه سرور مجازی از لوکشین های مختلف و ای پی اختصاصی این نیاز را برای شما برطرف خواهد کرد.برای خرید سرور مجازی مخصوص ترید کلیک کنید.

سه‌شنبه, 12 شهریور 1398

ادامه مطلب
آموزش فعال کردن EPEL در CentOS

آموزش فعال کردن EPEL در CentOS

چگونه می توان مخزن EPEL را در CentOS فعال کردEPEL (بسته های اضافی برای شرکت لینوکس) مخزن بسته های نرم افزاری اضافی را که در مخازن استاندارد Red Hat و CentOS گنجانده نشده است فراهم می کند. مخزن EPEL ایجاد شده است، زیرا اشتراک کنندگان فدورا مایل به استفاده از بسته های موجود در Red Hat Enterprise Linux (RHEL) و مشتقات آن مانند CentOS، Oracle Linux و Scientific Linux هستند. فعال کردن این مخزن به شما اجازه می دهد تا از بسته های نرم افزاری محبوب مانند Nginx ، R ، و Python Pip استفاده کنید . در این آموزش، ما به شما نحوه فعال سازی مخزن EPEL را در CentOS نشان خواهیم داد. درصورت نیاز به سرور مجازی ارزان کلیک کنید پیش نیازها قبل از شروع آموزش، مطمئن شوید که به عنوان یک کاربر با امتیازات sudo وارد سیستم شوید. فعال سازی مخزن EPEL در CentOS 7 فعال کردن مخازن EPEL در CentOS 7 یک کار بسیار ساده است و به عنوان بسته ی rpm EPEL در لینوکس گنجانده شده است. برای نصب بسته آزمایشی EPEL، دستور زیر را تایپ کنید: sudo yum install epel-release برای تأیید اینکه مخزن EPEL فعال است، دستور yum repolist را اجرا کنید که تمام مخازن موجود را فهرست می کند. sudo yum repolist فرمان شناسه repo، نام و تعداد بسته های مخزن فعال را نمایش می دهد. خروجی باید شامل یک خط برای مخزن EPEL باشد. Loaded plugins: fastestmirror, langpacks Loading mirror speeds from cached hostfile ... repo id repo name status base/7/x86_64 CentOS-7 - Base 10,019 epel/x86_64 Extra Packages for Enterprise Linux 7 - x86_64 12,912 extras/7/x86_64 CentOS-7 - Extras 371 updates/7/x86_64 CentOS-7 - Updates 1,098 repolist: 24,400 مخزن EPEL در سیستم CentOS شما فعال شده است. فعال سازی مخزن EPEL در RHEL این روش بر روی هر توزیع مبتنی بر RHEL از جمله Red Hat، CentOS 6 و 7، Oracle Linux، Amazon Linux و Scientific Linux کار خواهد کرد. برای فعال سازی مخزن EPEL، دستور زیر را اجرا کنید که بسته ی آزمایشی EPEL را دانلود و نصب می کند: sudo yum install https://dl.fedoraproject.org/pub/epel/epel-release-latest-$(rpm -E '%{rhel}').noarch.rpm rpm -E '%{rhel}' نسخه توزیع شده (6 یا 7) را چاپ می کند. نتیجه برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مخزن EPEL، مستندات EPEL را ببینید.

یکشنبه, 05 اسفند 1397

ادامه مطلب