سرور مجازی سوئد

سرور مجازی سوئد

خرید سرور مجازی سوئد: ارائه سرور مجازی لینوکسی از کشور سوئد، مناسب برای عبور از تحریم ها، تریدر ها، دولوپرهای گوگل، سایتهای بانکی و .. با کانفیگهای متنوع.


ویژگی های سرور مجازی سوئد:


سرور های مجازی سوئد مجهز به هارد SSD هستند، که باعث افزایش کیفیت، سرعت و کارایی سرور های مجازی می شود . سرورهای مجازی سوئد دارای پلن های متنوعی هستند که شما میتوانید براساس نیاز خود آن را انتخاب کنید. سرورهای سوئد ما ایده آل برای میزبانی از سرورهای وب، پایگاه های داده و استفاده به عنوان سرور مجازی بایننس و ترید هستند که میتوانید از آن به عنوان آی پی ثابت برای بایننس و دیگر صرافی ها استفاده کنید. همه سرورها به پورت 1Gbps متصل هستند.

هنگام خرید سرور مجازی سوئد امکان نصب برخی از توابع پر طرفدار لینوکس قابل نصب میباشد که در حین سفارش امکان انتخاب سیستم عامل مورد نظر میسر است.

پلن های سرور مجازی سوئد

مشخصات A1 A2 A3 A4
CPU/پردازنده 1vCore 1vCore 2vCore 2vCore
RAM/حافظه 768M 1024M 2048M 4096M
HDD/هارد دیسک 20G 30G 40G 20G
نوع هارد دیسک SSD SSD SSD SSD
نوع مجازی ساز KVM KVM KVM KVM
Port/پورت 1Gbps 1Gbps 1Gbps 1Gbps
BW/ترافیک 750GB/M 1.5TB/M 2TB/M 2.5TB/M
DC/دیتاسنتر قابل سفارش از 43 کشور قابل سفارش از 43 کشور قابل سفارش از 43 کشور قابل سفارش از 43 کشور
OS/سیستم عامل Linux Linux Linux Linux
زمان تحویل 1-24 hours 1-24 hours 1-24 hours 1-24 hours
آپ تایم %99.99 %99.99 %99.99 %99.99
پشتیبانی
ماهیانه/تومان 402,000 625,110 940,680 1,149,720
  سفارش سفارش سفارش سفارش

پلــن مورد نظرتـــان را نیــافتید؟!

همین حالا پلن انتخابی یا کانفیگ اختصاصیتان را درخواست کنید

پشتیبانی 24/7

وان سرور با تیمی قدرتمند پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته را برای کاربران گرامی وان سرور تدارک دیده تا در هر زمان افتخار خدمت رسانی داشته باشد. پشتیبانی از طریق تیکت و تماس.

آپتایم 99.99%

سرورهای وان سرور از معتبرترین دیتاسنترهای جهان که دارای تضمین آپ تایم 99.99% میباشند، تیم وان سرور به صورت 24 ساعته در حال مانیتورینگ سرورها هستند تا در صورت وجود هرگونه اختلال و مشکل سریعا پیگیر حل مشکل باشند.

مجازی ساز KVM

میزبانی سرورهای مجازی در کنترل پنل Virtualizor امکان دسترسی مدیریتی بهتر با قابلیت نصب و مدیریت سیستم عامل را به شما میدهد که مناسب افرادی با کاربردهای آموزشی میباشد.

هارد NVMe

پرسرعت ترین هارد تا لحظه حال از نوع ssd Nvme میباشد که با اختلاف زیادی از رقبای نوع دیگر هاردها انتقال دیتا دارد، انتقال دیتا با سرعت تقریبا 8GB/s تجربه کاربری بهتری را در مجازی ها به نمایش میگذارد.

سیستم عامل لینوکس

این نوع سرورها به دلیل دیتاسنتری بودن، فقط به نصب سیستم عامل های لینوکس محدود هستند. امکان نصب اکثریت توابع پر مخاطب لینوکس در این سرور محیاست.

ارائه IPv4

هر سرور مجازی دارای یک آی پی اختصاصی از نوع IPv4 از همین کشور میباشد که تا زمان لغو سفارش در اختیار شماست.

برخی از سیستم عامل های قابل پشتیبانی

سوالات متداول

برخی از سوالاتی که ممکن است در ابتدا داشته باشید

بله؛ این سرورها کنترل پنل مدیریتی دارن که میتوانید برخی از توابع لینوکس را بدون نیاز به درخواست پشتیبانی نصب کنید.

منابع سخت افزاری گفته شده در هر پلن کاملا اختصاصی در اختیار کاربران قرار میگیرد.

بله، فقط امکان ارتقای پلن در صورت موجود بودن در هر بازه زمانی ممکن است و محاسبه هزینه ارتقا بر اساس زمان مانده و تفاوت قیمت دو پلن میباشد . در این خصوص میتوانید از طریق تیکت درخواست ارتقاتون رو به پشتیبانی ارسال کنید.

به دلیل دیتاسنتری بودن سرورها قابلیت ارتقای ترافیک نیست، تنها راه افزایش ترافیک ارتقای سرویس به پلن بالاتر میباشد. توجه داشته باشید که ترافیک سرور ها در بازه زمانی 30 روزه به صورت خودکار 0 میشود.

به دلیل دیتاسنتری بودن سرورها امکان ارتقای بخشی منابع ممکن نیست! در صورت ارتقا میتوانید پلن سرورتون رو به پلن بالاتر ارتقا بدهید. امکان تغییر آی پی هم میسر نیست.

اگر جواب سوالتان را نیافتید، میتوانید از لینک زیر در بخش تماس با ما از طریق پلهای ارتباطی با ما در ارتباط باشید.

صفحه تماس بـــا مـــا

نظرات مشتریان

جزیره آموزشی

برخی از پستهای آموزشی پیشنهادی
ابزار بروت فورس (Brute Force) CMS های محبوب

ابزار بروت فورس (Brute Force) CMS های محبوب

ابزار بروت فورس (Brute Force) CMS های محبوبابزار بروت فورس (Brute Force)، در این پست اموزشی نحوه حمله بروت فورس روی cms های مختلف را اموزش میدهیم. از معروف ترین آن ها سیستم مدیریت محتوا های WordPress و Joomla وDruPal و OpenCart می باشد.با استفاده از این ابزار که در این آموزش معرفی میکنیم، حملات بروت فورس را به راحتی هرچه تمام تر انجام دهید.ابزار بروت فورس CMSحملات بروت فورس در اینجا به معنی تست اطلاعات کاربری در صفحات لاگین میباشد که به بهترین نحو انجام خواهیم داد. این ابزار فوق العاده قادر به بروت فورس بسیاری از cms ها میباشد که بسیاری از سایت های مطرح دنیا از ان استفاده میکنند، مانند وردپرس. امکانات بروت فورس بر سیستم مدیریت محتوا های وردپرس ، جوملا ، دروپال ، اپن کارت ، جنتو :تشخیص خودکار سیستم مدیریت محتوا و انجام حمله بروت فورس امکان استفاده از این ابزار برای بعضی cms های دیگر  جستجوی خودکار یوزنیم کاربر وردپرس برای بروتفورس صفحه ادمین نکتهدرصورتی که از نام کاربری برای بروت فورس وردپرس مطمئن نیستید این ابزار خود نام کاربری را جستجو و دریافت میکند و فقط کافیست پسورد لیست خود را وارد کنید.  معرفی سویچ های ابزار-l این سویچ برای ارسال لیست وب سایت برای حمله با ابزار بروت فورسمیباشد -p برای ارسال پسورد لیست جهت کرکمیباشد سیستم عامل های قابل نصبلینوکسویندوز اندروید…نصب ابزار بروت فورس لینوکسابتدا از نصب perl در سیستم خود مطمئن شوید.سپس لینک آخرین نسخه را دریافت کرده و جایگزین Link در دستور کنید و دستور را وارد کنید تا دانلود ابزار انجام شود. git clone Link وارد پوشه دانلود شده شوید cd XBruteForcer با دستور زیر کرک را اغاز کنید perl XBruteForcer.pl -l listWebsite.txt -p Passwords.txtویندوز perl را نصب کنید سپس آخرین نسخه ابزار را دریافت کنید سپس از داخل cmd با دستور زیر ابزار را اجرا کنید perl C:\Users\Username\Desktop\XBruteForcer-master/XBruteForcer.plاندروید با استفاده از termuxدو دستور زیر را وارد کنید تا پیشنیاز ها نصب شوند  cpan install LWP::UserAgent cpan install HTTP::Requestلینک آخرین نسخه را دریافت کرده و جایگزین Link در دستور زیر کنید.git clone Linkوارد پوشه دانلود شده شویدcd XBruteForcerابزار را اجرا کنید perl XBruteForcer.plمنبع: pentestcore.com

پنج‌شنبه, 28 آذر 1398

ادامه مطلب
چگونگی اجرای Python در cPanel

چگونگی اجرای Python در cPanel

چگونگی اجرای Python در سرورهای cPanelپایتون (Python) یک زبان برنامه نویسی تفسیری ، داینامیک و شی گرا است که می توان از آن در نرم افزار ها و تکنولوژی های متنوع بهره برد.جهت اجرای اسکریپت های Python (پایتون) بر روی سرورهای cPanel لازم است بدین شرح اقدام فرمایید:1- یک کد نمونه Hello World در یک فایل با نام hello.py در دایرکتوری cgi-bin قرار می دهیم:#! /usr/bin/pythonprint "Content-type: text/html\n\n"print "Hello world!"2- بوسیله دستور زیر دسترسی اجرا را به فایل مربوطه می دهیم.chmod +x file.pyدر صورت نیاز به سرور سی پنل، می تواندی آن را با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت از ما تهیه کنید.3-در صورت تمایل جهت اجرای فایل های Python در خارج از دایرکتوری cgi-bin لازم است عبارت زیر را در فایل htaccess. قرار دهیم:Options +ExecCGIAddHandler cgi-script .pyشما هم اینک میتوانید اسکریپت های Python را بر روی هاست cPanel خود به همین ترتیب اجرا نمایید.

جمعه, 10 آذر 1396

ادامه مطلب
آموزش اضافه و حذف کاربران در CentOS 7

آموزش اضافه و حذف کاربران در CentOS 7

آموزش اضافه و حذف کاربران در CentOS 7CentOS، و همچنین تمام توزیع های دیگر لینوکس یک سیستم عامل چند کاربره هستند. هر کاربر می تواند سطح مجوز متفاوت و تنظیمات خاص برای خط فرمان و GUI مختلف داشته باشد. دانستن نحوه اضافه کردن و حذف کاربران یکی از ضروری ترین مهارت هایی است که هر کاربر باید بداند. در این آموزش، ما توضیح خواهیم داد که چگونه کاربران سیستم CentOS 7 را اضافه و حذف کنیم. پیش نیازها شما باید به عنوان root یا کاربر با مجوز sudo برای ایجاد و حذف کاربران وارد شوید. چگونه برای اضافه کردن کاربر در CentOS در CentOS، شما می توانید یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید با استفاده از ابزار command-line useradd . برای ایجاد یک حساب username جدید با نام username که اجرا می کنید: sudo adduser username فرمان بالا هیچ خروجی نمایش داده نمی شود. این دایرکتوری خانگی کاربر جدید ( /home/username ) را ایجاد می کند و فایل ها را از دایرکتوری /etc/skel به دایرکتوری خانگی کاربر کپی می کند. در داخل پوشه خانگی، کاربر می تواند فایل ها و پوشه ها را بنویسد، ویرایش و حذف کند. بعد، شما باید یک رمز عبور برای کاربر جدید تنظیم کنید تا کاربر بتواند وارد سیستم شوید. برای انجام این کار از دستور passwd استفاده کنید: sudo passwd username از شما خواسته خواهد شد تا رمز عبور را وارد کنید و تایید کنید. اطمینان حاصل کنید که از یک رمز عبور قوی استفاده کنید. Changing password for user username. New password: Retype new password: passwd: all authentication tokens updated successfully. به طور پیش فرض در CentOS، اعضای گروه با دسترسی sudo اعطا می شوند. اگر می خواهید کاربر جدید ایجاد شده دارای حقوق اداری باشد، کاربر را به گروه اضافه کنید : sudo usermod -aG wheel username اگر به عنوان ریشه وارد سیستم شوید، لازم نیست هر دستور را با sudo وارد کنید. نحوه حذف کاربر در CentOS برای خرید سرور مجازی با کیفیت کلیک کنید اگر حساب کاربری دیگر مورد نیاز نیست، می توانید آن را با استفاده از ابزار خط فرمان deluser حذف کنید. برای حذف کاربر، بدون حذف فایل های کاربر، دستور زیر را اجرا کنید: sudo userdel username اگر میخواهید حذف کنید و دایرکتوری خانگی کاربر و ایمیل ها از -r استفاده کنید: sudo userdel -r username در مورد موفقیت، دستور userdel خروجی تولید نمی کند. در صورتی که کاربر مجوزهای sudo را اعطا کرد، گروه چرخ و همچنین از هر گروه دیگری که کاربر عضو آن بود حذف خواهد شد. نتیجه در این آموزش، شما یاد گرفتید که چگونه کاربران CentOS را اضافه و حذف کنید. دستورات مشابه برای هر توزیع لینوکس دیگر اعمال می شود.

دوشنبه, 06 اسفند 1397

ادامه مطلب