سرور مجازی اسپانیا

سرور مجازی اسپانیا

خرید سرور مجازی اسپانیا: ارائه سرور مجازی لینوکسی از کشور اسپانیا، مناسب برای عبور از تحریم ها، تریدر ها، دولوپرهای گوگل، سایتهای بانکی و .. با کانفیگهای متنوع.


ویژگی های سرور مجازی اسپانیا :


سرور های مجازی اسپانیا مجهز به هارد SSD هستند، که باعث افزایش کیفیت، سرعت و کارایی سرور های مجازی می شود . سرورهای مجازی اسپانیا دارای پلن های متنوعی هستند که شما میتوانید براساس نیاز خود آن را انتخاب کنید. سرورهای اسپانیا ما ایده آل برای میزبانی از سرورهای وب، پایگاه های داده و استفاده به عنوان سرور مجازی بایننس و ترید هستند که میتوانید از آن به عنوان آی پی ثابت برای بایننس و دیگر صرافی ها استفاده کنید. همه سرورها به پورت 1Gbps متصل هستند.

هنگام خرید سرور مجازی اسپانیا امکان نصب برخی از توابع پر طرفدار لینوکس قابل نصب میباشد که در حین سفارش امکان انتخاب سیستم عامل مورد نظر میسر است.

پلن های سرور مجازی اسپانیا

مشخصات A1 A2 A3 A4
CPU/پردازنده 1vCore 1vCore 2vCore 2vCore
RAM/حافظه 768M 1024M 2048M 4096M
HDD/هارد دیسک 20G 30G 40G 20G
نوع هارد دیسک SSD SSD SSD SSD
نوع مجازی ساز KVM KVM KVM KVM
Port/پورت 1Gbps 1Gbps 1Gbps 1Gbps
BW/ترافیک 750GB/M 1.5TB/M 2TB/M 2.5TB/M
DC/دیتاسنتر قابل سفارش از 43 کشور قابل سفارش از 43 کشور قابل سفارش از 43 کشور قابل سفارش از 43 کشور
OS/سیستم عامل Linux Linux Linux Linux
زمان تحویل 1-24 hours 1-24 hours 1-24 hours 1-24 hours
آپ تایم %99.99 %99.99 %99.99 %99.99
پشتیبانی
ماهیانه/تومان 402,000 625,110 940,680 1,149,720
  سفارش سفارش سفارش سفارش

پلــن مورد نظرتـــان را نیــافتید؟!

همین حالا پلن انتخابی یا کانفیگ اختصاصیتان را درخواست کنید

پشتیبانی 24/7

وان سرور با تیمی قدرتمند پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته را برای کاربران گرامی وان سرور تدارک دیده تا در هر زمان افتخار خدمت رسانی داشته باشد. پشتیبانی از طریق تیکت و تماس.

آپتایم 99.99%

سرورهای وان سرور از معتبرترین دیتاسنترهای جهان که دارای تضمین آپ تایم 99.99% میباشند، تیم وان سرور به صورت 24 ساعته در حال مانیتورینگ سرورها هستند تا در صورت وجود هرگونه اختلال و مشکل سریعا پیگیر حل مشکل باشند.

مجازی ساز KVM

میزبانی سرورهای مجازی در کنترل پنل Virtualizor امکان دسترسی مدیریتی بهتر با قابلیت نصب و مدیریت سیستم عامل را به شما میدهد که مناسب افرادی با کاربردهای آموزشی میباشد.

هارد NVMe

پرسرعت ترین هارد تا لحظه حال از نوع ssd Nvme میباشد که با اختلاف زیادی از رقبای نوع دیگر هاردها انتقال دیتا دارد، انتقال دیتا با سرعت تقریبا 8GB/s تجربه کاربری بهتری را در مجازی ها به نمایش میگذارد.

سیستم عامل لینوکس

این نوع سرورها به دلیل دیتاسنتری بودن، فقط به نصب سیستم عامل های لینوکس محدود هستند. امکان نصب اکثریت توابع پر مخاطب لینوکس در این سرور محیاست.

ارائه IPv4

هر سرور مجازی دارای یک آی پی اختصاصی از نوع IPv4 از همین کشور میباشد که تا زمان لغو سفارش در اختیار شماست.

برخی از سیستم عامل های قابل پشتیبانی

سوالات متداول

برخی از سوالاتی که ممکن است در ابتدا داشته باشید

بله؛ این سرورها کنترل پنل مدیریتی دارن که میتوانید برخی از توابع لینوکس را بدون نیاز به درخواست پشتیبانی نصب کنید.

منابع سخت افزاری گفته شده در هر پلن کاملا اختصاصی در اختیار کاربران قرار میگیرد.

بله، فقط امکان ارتقای پلن در صورت موجود بودن در هر بازه زمانی ممکن است و محاسبه هزینه ارتقا بر اساس زمان مانده و تفاوت قیمت دو پلن میباشد . در این خصوص میتوانید از طریق تیکت درخواست ارتقاتون رو به پشتیبانی ارسال کنید.

به دلیل دیتاسنتری بودن سرورها قابلیت ارتقای ترافیک نیست، تنها راه افزایش ترافیک ارتقای سرویس به پلن بالاتر میباشد. توجه داشته باشید که ترافیک سرور ها در بازه زمانی 30 روزه به صورت خودکار 0 میشود.

به دلیل دیتاسنتری بودن سرورها امکان ارتقای بخشی منابع ممکن نیست! در صورت ارتقا میتوانید پلن سرورتون رو به پلن بالاتر ارتقا بدهید. امکان تغییر آی پی هم میسر نیست.

اگر جواب سوالتان را نیافتید، میتوانید از لینک زیر در بخش تماس با ما از طریق پلهای ارتباطی با ما در ارتباط باشید.

صفحه تماس بـــا مـــا

نظرات مشتریان

جزیره آموزشی

برخی از پستهای آموزشی پیشنهادی
آموزش نصب GCC در CentOS 8

آموزش نصب GCC در CentOS 8

آموزش نصب GCC در CentOS 8مجموعه کامپایلر گنو (GCC) مجموعه ای از کامپایلرها و کتابخانه ها برای زبان های برنامه نویسی C ، C ++ ، Objective-C ، Fortran ، Ada ، Go و D است. بسیاری از پروژه های منبع باز ، از جمله هسته لینوکس و ابزارهای گنو ، با استفاده از GCC گردآوری می شوند. در این مقاله نحوه نصب GCC در CentOS 8 توضیح داده شده است. نصب GCC در CentOS مخازن پیش فرض CentOS شامل یک پکیج به نام "ابزارهای توسعه" است که شامل مجموعه کامپایلر GNU ، اشکال زدایی GNU و سایر کتابخانه های توسعه و ابزارهای مورد نیاز برای تهیه نرم افزار است. برای نصب بسته های Development Tools ، دستور زیر را به عنوان root یا کاربر با امتیازات sudo اجرا کنید : sudo dnf group install "Development Tools"این دستور بسته های زیادی از جمله gcc ، g++ و makeرا نصب میکند . همچنین ممکن است بخواهید صفحات کتابچه راهنمای کاربر در مورد استفاده از GNU / Linux را برای توسعه نصب کنید: sudo dnf install man-pagesمطمئن شوید که کامپایلر GCC با موفقیت نصب شده است: gcc --version نسخه پیش فرض GCC موجود در مخازن CentOS 8 8.3.1 است: gcc (GCC) 8.3.1 20190507 (Red Hat 8.3.1-4) Copyright (C) 2018 Free Software Foundation, Inc. This is free software; see the source for copying conditions. There is NO warranty; not even for MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE. GCC بر روی سیستم CentOS شما نصب شده است و می توانید شروع به استفاده از آن کنید. تدوین مثال Hello World در این بخش ، ما یک برنامه C اصلی را با استفاده از GCC گردآوری می کنیم. ویرایشگر متن خود را باز کرده و پرونده زیر را ایجاد کنید: nano hello.c#include <stdio.h>int main(){ printf ("Hello World!\n"); return 0;} فایل را ذخیره کرده و با اجرای آن ، آن را به صورت اجرایی کامپایل کنید: gcc hello.c -o hello یک فایل باینری به نام hello در همان دایرکتوری که دستور را اجرا می کنید ایجاد می شود. اجرای برنامه hello : ./hello برنامه خروجی خواهد داشت: Hello World! نتیجه گیری ما به شما نحوه نصب GCC در CentOS 8 را نشان داده ایم. هم اکنون می توانید به صفحه رسمی مستندات GCC مراجعه کرده و نحوه استفاده از GCC و G ++ را برای تهیه برنامه های C و C ++ خود بیاموزید.

سه‌شنبه, 20 اسفند 1398

ادامه مطلب
آموزش نحوه بررسی نسخه جاوا

آموزش نحوه بررسی نسخه جاوا

نحوه بررسی نسخه جاواجاوا یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی در جهان است که برای ساخت انواع مختلف برنامه های چند پلتفرمی مورد استفاده قرار می گیرد. این آموزش نحوه بررسی نسخه جاوا که روی سیستم لینوکس شما نصب شده است را توضیح می دهد.نسخه جاواجاوا از نسخه سازی معنایی استفاده می کند . نسخه های آماده تولید در طرح زیر نسخه بندی می شوند:MAJOR.MINOR.SECURITYبه عنوان مثال ، در Java 11.0.8 ، عدد 11 یک نسخه اصلی است ، 0یک نسخه جزئی است و 8یک نسخه امنیتی است.MAJOR - نسخه های عمده ویژگی ها و عملکردهای جدید را به ارمغان می آورند.MINOR - نسخه های جزئی حاوی رفع اشکالات مختلف و بهبودهای سازگار هستند.SECURITY - نسخه های امنیتی اصلاحات اساسی امنیتی را ارائه می دهند.بررسی نسخه جاوابرای اینکه بفهمید کدام نسخه جاوا روی سیستم شما نصب شده است ، دستور زیر را اجرا کنید :java -versionاین دستور نسخه پیش فرض جاوا را نمایش می دهد:openjdk 11.0.8 2020-07-14OpenJDK Runtime Environment (build 11.0.8+10-post-Ubuntu-0ubuntu120.04)OpenJDK 64-Bit Server VM (build 11.0.8+10-post-Ubuntu-0ubuntu120.04, mixed mode, sharing)در این مثال ، ما نسخه 11.0.8را روی سیستم خود نصب کرده ایم. نسخه نصب شده روی سیستم شما ممکن است متفاوت باشد.اگر "java: command not found" دریافت کنید به این معنی است که جاوا روی سیستم نصب نشده است. برای نصب جاوا ، بسته به توزیع لینوکس خود ، از یکی از راهنماهای زیر استفاده کنید:جاوا را روی اوبونتو نصب کنید.جاوا را روی CentoS نصب کنید.همچنین ممکن است سیستم چندین نسخه جاوا را همزمان نصب کند. برای بررسی اینکه آیا چندین نصب جاوا روی دستگاه خود دارید:sudo update-alternatives --config javaاگر فقط یک نصب جاوا داشته باشید ، خروجی چیزی شبیه به این است:There is only one alternative in link group java (providing /usr/bin/java): /usr/lib/jvm/java-11-openjdk-amd64/bin/javaNothing to configure.در غیر این صورت ، اگر چندین نصب جاوا دارید ، این فرمان منویی را نمایش می دهد که در آن می توانید انتخاب کنید کدام نسخه نسخه پیش فرض جاوا باشد:There are 3 choices for the alternative java (providing /usr/bin/java). Selection Path Priority Status------------------------------------------------------------* 0 /usr/lib/jvm/java-11-openjdk-amd64/bin/java 1111 auto mode 1 /usr/lib/jvm/java-11-openjdk-amd64/bin/java 1111 manual mode 2 /usr/lib/jvm/java-8-openjdk-amd64/jre/bin/java 1081 manual modePress <enter> to keep the current choice[*], or type selection number:برای تغییر نسخه پیش فرض جاوا ، فقط شماره نسخه را وارد کنید (شماره در ستون انتخاب) و فشار دهید Enter.نتیجه گیریفهمیدن اینکه نسخه جاوا روی سیستم لینوکس شما نصب شده است بسیار ساده است ، فقط دستورjava -version را تایپ کنید.

یکشنبه, 23 شهریور 1399

ادامه مطلب
چگونه یک تریدر موفق شویم ؟

چگونه یک تریدر موفق شویم ؟

برای تبدیل شدن به یک تریدر موفق و حرفه ای باید ابتدا اصول مقدماتی ترید و سپس اصول پیشرفته تر تریدینگ را یاد بگیرید. پس از تسلط بر موارد ذکر شده، می توانید استراتژی های اثبات شده را بیاموزید و در اجرای آنها تجربه کسب کنید.همچنین، خیلی مهم ایست که در این حرفه به صورت واقع بینانه عمل کرد. و هیچ متد حرفه ای وجود ندارد که همیشه و به طور مداوم نتیجه ای بدهد که صد در صد در ترید با سود بیرون آمد. با این حال ، اگر تمرین کنید که اطلاعات دقیق را از اطلاعات نادرست یا گمراه کننده تفکیک کنید، می توانید بیشتر وقت خود را صرف تمرکز بر اطلاعاتی کنید که شما را به یک تریدر کارآمد و سودآور تبدیل می کند.مبانی تریدینگما در آموزش های پیشین به مواردی همچون، آموزش ترید در بایننس و همچنین، ترید در فارکس و نیز نکات مهم در باره ی رمز ارز ها پرداختیم.یکی از کارآمدترین روشها برای یادگیری ترید، یادگیری اصول بازار و تجارت و تریدینگ است. قبل از اجرای موفقیت آمیز اطلاعات ترید پیشرفته ، این سطح دانش اول لازم است.کتابهای مربوط به معاملات و ترید در کتابفروشی یا وب سایتهای معتبر است شما می توانید کلیه مبانی تریدینگ مورد نیاز را با هزینه نسبتاً کم یا بدون هزینه در اختیار داشته باشید. اصول اولیه شامل تمام اطلاعات واقعی در مورد ترید است، مانند:بازار های ترید ( مثل بایننس )نحوه حرکت قیمت ها ( پیشنهاد دادن و پرسیدن قیمت ها )انواع order و نحوه ی قرار دادن آن هامدیریت ریسکساعات تریدنحوه نظارت و مونیتورینگ بر عملکرد تریدینگ و معاملاتچه مقدار سرمایه برای تجارت موثر لازم استاصول تجارت و ترید معمولاً ماهیتی واقعی دارند و ذهنیت چندانی ندارند. ممکن است یک منبع اطلاعاتی بگوید که معاملات ارز در بایننس یا فارکس را با حداقل 500 دلار شروع کنید ، در حالی که منبع دیگر ممکن است بگوید حداقل با 1000 دلار شروع کنید. یک منبع لزوماً درست یا غلط نیست. اطلاعات حاصل از چندین منبع نشان می دهد که شما قطعاً باید حداقل با 500 دلار و در حالت ایده آل با 1000 دلار یا بیشتر شروع کنید.و همچنین صرافی های معتبر همچون بایننس بیشتر مبانی بازار را در اختیار تریدر ها قرار می دهند.یادگیری اصول پیشرفتهیادگیری اصول تجارت به ترید کنندگان جدید فرصتی می دهد تا در مورد بازارهای مختلف و بازاری که می خواهند در آن تجارت کنند اطلاعات کسب کنند.در هنگام یادگیری اصول اولیه، تریدر ها تعیین می کنند که آیا می خواهند سهام ، معاملات آتی ، تجارت فارکس و یا از همه مهمتر ترید در بایننس را شروع کنند. با انجام این انتخاب ، آنها می توانند در اصول ترید ویژه آن مارکت عمیق تر شوند.داشتن پس انداز کافییکی از موارد مهم این است که هرگز همه سرمایه خود را وارد سرمایه گذاری نکنید. این اولین قانون تبدیل شدن به یک تریدر موفق است. در بازار ارزهای رمز نگاری شده که نوسانات بسیار شدید است، همیشه ریسک‌های زیادی سرمایه شما را تهدید می‌کند.با پولی وارد مارکت مورد نظر شوید که به آن نیاز ندارید تا درصورت کم شدن و یا از دست رفتن آن زندگی شما را تحت الشعاع قرار ندهد. درس گرفتن از اشتباهات خودهمه تریدر های موفق جهان بارها در انجام معاملات خود دچار اشتباه شده‌اند. همچنین تریدر موفق کسی است که بعد از انجام یک اشتباه، شکست خود را می‌پذیرد و به جای توجیح اشتباه به دنبال دلایل آن می‌گردد.ممکن است تحلیل اشتباه باشد ولی بازار هیچگاه اشتباه نمی‌کند!اگر می‌خواهید به یک سرمایه گذار موفق در بازار ارزهای دیجیتال یا بورس تبدیل شوید باید از اشتباهات خود درس بگیرید و هرگز یک اشتباه را دوباره تکرار نکنید.در اولویت قرار دادن امنیتدر هر بازار سرمایه‌ای قبل از سرمایه گذاری از امنیت کامل سیستم معاملاتی و محلی که در آن قصد انجام معاملات را دارید مطمئن شوید. در بازار ارزهای دیجیتال یا ارز های رمز نگاری شده خصوصاً برای ایرانیان، توجه به این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. قبل از هرچیز یک سرور مجازی یا vps برای خود انتخاب کنید. البته یک، وی پی اس مخصوص ترید یا سرور مجازی مخصوص ترید ، چرا که همانطور گفتیم امنیت همیشه در اولویت است.جمع بندیاین نکته مهم است که نباید با آی پی های متعدد وارد پنل بایننس شد، حدالمقدور از یک آی پی استفاده کنید که فقط از این آی پی برای یک اکانت بایننس استفاده شود تا مشکلات محدود شدن اکانت یا درخواست احراز هویت نداشته باشید. توجه داشته باشید که فیلترش-ک-ن های رایگان آی پی های اشتراکی دارن که صدها کاربر دیگر از آن استفاده میکنن و ممکن است چندین اکانت از این آی پی استفاده میکنند و همچنین تغییر در آی پی در دوره زمانی کوتاه بسیار زیاد است که باعث ایجاد مشکل میگردد.برای دریافت سرور مجازی مخصوص ترید میتونید همین الان از سیستم هوشمند وان سرور برای انتخاب خود و به صورت هدفمند استفاده کنید!برای در یافت سیستم هوشمند بر روی لینک زیر کلیک کنید:برای دریافت پیشنهاد هوشمند سرور مجازی ترید کلیک کنید !

دوشنبه, 11 اسفند 1399

ادامه مطلب